Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

Brrrr!

U Was też jest tak zimno jak u mnie ? 13 stopni w ciągu dnia latem ? :( Ale, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ! Dzięki takiej właśnie pogodzie mogłam założyć moje kowbojki i jedną  z ulubionych kurteczek :) Tak naprawdę wszystko dobierałam do pięknej panterkowej spódniczki, którą dostałam w prezencie od Przyjaciółki :) Jak Ona zna mój gust !!! Chciałam Wam ją pokazać już dawno, ale nie wyszło, więc pokazuję dziś :) Podoba Wam się?











25 komentarzy:

  1. Spódniczka i kowbojki (ładny kolor) śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, kobieco a to właśnie najbardziej lubię:)

    Pozdrawiam Karolina Lu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry zestaw, szczególnie spodobał mi się dół. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tych kowbojkach!:) piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ten zestaw! jak ja dawno nie chodziłam w zakolanówkach :) u nas oprócz 13 stopni w gratisie dali masę nieustannie padającego deszczu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety pogoda jest straszna...
    Zestaw cudowny! Bardzo ładnie Ci w takich kolorach:)

    PS: Tak, wróciłam. Nie umiałam wytrzymać bez bloga. Próbowałam rozkręcić nowy, ale niestety przerastało mnie to. Tak więc wróciłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I co ma powiedzieć ? :) Piękny komplecik :)Super :) Piękna sesja bo i piękna Kobieta pozowała :))

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie mi się podoba to połączenie zakolanówek z kozakami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, seksownie, wszystko dobrze dopasowane i fajnie dobrane kolorystycznie. super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie kupiłaś buty? Świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie:) fajna ramoneska:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie, ale to kowbojki są najcudniejsze :) po prostu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look pretty in the pictures :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Would you like to follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great jacket and lovely pics :)
    Thanks For the comment!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za odwiedziny i komentarz,również dodaję do obserwowanych:)
    bardzo piękna spódniczka i kozaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie tak zimno dziś nie było, ale w sumie to nie wiem, z domu głowy nie wychyliłam:D
    podoba się. świetna kurtka!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj.. zakochałam się w tej kurtce! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hi dear :) you look great hun! what do you think of following each other? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    p.s: JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubie panterki, ale Tobie pasuje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zaglądam do każdej osoby, która zostawi po sobie ślad :) Anonimowi proszę się podpisywać - będzie mi niezwykle milo:) Jeśli zaobserwujesz napisz, odwdzięczę się tym samym :)
Komentarze chamskie, obraźliwe, wulgarne i inne tego typu nie będą publikowane.