Obserwatorzy

środa, 19 września 2012

Ponadczasowa kreska i czerwień na ustach

Witajcie moje Kochane !
Miałam straszną migrenę, dopiero dziś czuję się lepiej. Na szczęście, bo już myślałam,
że skonam w męczarniach  :( 
Zrobiłam dziś mój ulubiony makijaż w stylu pin up girl. Kilka dni temu zrobiłam post o trendach w makijażu na nadchodzącą jesień i zimę, no i oczywiście taki makijaż jak zawsze jest bardzo modny! :) Na pewno cieszycie się razem ze mną, bo taką kreskę wprawiona ręka zrobi w sekundzie i nie musimy się pacykować 30 minut przed lustrem. Często jest tak, że zależy nam aby makijaż wykonać bardzo szybko i do tego ładnie, prawda? :)
Ja swój makijaż urozmaiciłam czerwoną szminką oraz malutkim pieprzykiem na lewej kości policzkowej. Wyszło całkiem fajnie :) Mi się strasznie podoba, a Wam ?



48 komentarzy:

  1. Kreska idealna! <3

    Nie zapomnij o mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ ! :D

    oczywiście obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam cię,ale nie wyświetliło mi się obserwacje przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kreska, ale na takim pięknym oku to nic dziwnego ....:)))
    Migreny współczuję, bardzo nie dawno sama się męczyłam, także dokładnie znam ten ból ...Życzę CI aby jak najrzadziej i najmniej boleśnie, a najlepiej to wcale :)))Trzymaj się :*pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl makijażu :P Ale widać wprawną rękę , która z linerem pięknie sobie radzi. Ja tak niestetty nie umiem ;( Poproszę o jakiś tutorial z lekkim, dziennym makijażem do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie umiem, w końcu sie musze nauczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje Ci czerwień na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne kreski! :)

    KONKURS na moim blogu! Do wygrania zegarek i bransoletka, zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czarna kreska i czerwone usta, zawsze świetnie :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak ! kreska + czerwień na ustach zawsze modne , ponadczasowy zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  11. no fajnie by było taką ładną kreskę raz dwa zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyglądasz w takim makijażu , a kreska - perfekcja !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały make-up! cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie Ci w tym makijażu.....zawsze podobały mi się takie kreski ale niestety nigdy nie umiałam takiej zrobić :( Bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny makeup usta w czerwieni czyli na topie i ten zalotny pieprzyk
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale z Ciebie śliczna dziewczyna, takie pełne usta i duże oczy, aj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfekcyjna kreska, uwielbiam czerwień na ustach gdybym miała takie piękne duże jak Ty to częściej bym używała czerwonej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kreska - idealna!
    bardzo mi się podoba ;-)!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba też muszę spróbować czerwonej szminki ^_^

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi sweety,

    Great make-up!

    Gladly follow you. Hope u can follow me too. Kisses

    Happy weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwień na ustach - coś co bezgranicznie kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż! (;
    Dziękuję za twój komentarz na moim blogu. xx
    Obserwujemy? Daj znać, jeśli jesteś zainteresowana. ♥

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie, ładnie

    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie, na męskiego bloga.
    Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękny makijaż :) Ja niestety nie umiem robić kresek xD

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. amazing makeup!! the cat eye is perfect:)) would you like to follow each other on GFC, bloglovin and maybe facebook?? let me know dear:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Absolutely awesome blog! Loved it! Come by and let's follow each other? xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello, my dear!

    Thank you for stopping by and following! I am really happy to have u among my friends and followers. Keep in touch!


    Have a Great Weekend!

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz Bosko w czerwonej pomadce!! makijaż cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie zazdroszczę migreny, sama męczę się z tym koszmarem od lat.
    Makijaż piękny, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Też bardzo lubię makijaż w stylu pin-up girl :) Takie kreseczki są super, nadają oku świetny wyraz. A Twoje oczka są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że adresujesz posty tylko do kobiet - "Witajcie moje kochane!". Ja też jako facet ciekaw jestem co taka piękna kobieta ma do powiedzenia - nieważne na jaki temat :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Kamson :) Od jutra posty będą adresowane również do Mężczyzn :)

      Usuń
  32. świetny make-up. pasuje Ci taki wyrazisty kolor na ustach, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. takie kreski uwielbiam♥ a dodanie czerwonej szminki i tego pieprzyka to strzał w dziesiątkę :D :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny odcień, idealny do Twojej urody:))

    OdpowiedzUsuń
  35. cudownie! moja ręka niestety nie jest taka wprawna żeby zmalować kreskę w sekundę :) chyba muszę częściej ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  36. czud, miód i malyny :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi! This post could not be written any better! Reading through this post reminds me of my old room
    mate! He always kept chatting about this. I will forward this post to him.
    Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing!
    Take a look at my blog post :: lakiery

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zaglądam do każdej osoby, która zostawi po sobie ślad :) Anonimowi proszę się podpisywać - będzie mi niezwykle milo:) Jeśli zaobserwujesz napisz, odwdzięczę się tym samym :)
Komentarze chamskie, obraźliwe, wulgarne i inne tego typu nie będą publikowane.