Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

Trampki

Znacie historię trampek ? :) Tak właśnie siedzę i podziwiam moje nowe kochane trampeczki, podczas gdy mój Mężczyzna z moim Bratem podłączają nowe radio w samochodzie. Weszłam na największą internetową encyklopedię - wikipedię w poszukiwaniu historii trampek. Trampki to najwygodniejsze buty jakie znam, mam kilka par i ciągle kupuję nowe, bo jak pogoda i okazja sprzyjają wkładam je na stópki i cieszę się, że nie bolą mnie nogi ani kręgosłup, bo wszystkie wiemy, że szpilki chociaż piękne, to nieźle dają nam popalić :> 
Według wikipedii trampki to rodzaj sportowego obuwia na podeszwie z gumy. Zgadza się ? Zgadza się ! Trampki wymyślono w USA przez firmę Marcuisa M. Converse. Mówi nam coś ta nazwa? Oczywiście, że tak, przecież najbardziej wyszukane trampki możemy znaleźć właśnie w ofercie firmy Converse. Nie miałam pojęcia, że białe trampki wprowadzono  w latach 40 i 50 XX wieku jako buty treningowe amerykańskiej armii. Natomiast w latach 50 i 60 XX wieku (co nie jest dla mnie niespodzianką) stały się ulubionymi butami nastolatków. Ponadto były symbolem młodzieżowego buntu, jak również swoistego stylu. W latach 70 trampki zaczęto zastępować innym wymyślnym obuwiem sportowym. Obecnie, jak wszyscy doskonale wiemy, trampki wracają do łask :) Chodzą w nich maluchy, nastolatki oraz dorośli. Wszyscy wiedzą jak są wygodne! Zgadzacie się ze mną ?







A oto trampki, które zajęły kolejne miejsce w mojej szafie :)


Moi Kochani życzę Wam wspaniałego weekendu ! :)

2 komentarze:

  1. ja w końcu muszę zaopatrzyć się w trampeczki jakieś fajne, póki co mam nówki czarne z h&m ale chcę jeszcze jakieś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię trampki ! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zaglądam do każdej osoby, która zostawi po sobie ślad :) Anonimowi proszę się podpisywać - będzie mi niezwykle milo:) Jeśli zaobserwujesz napisz, odwdzięczę się tym samym :)
Komentarze chamskie, obraźliwe, wulgarne i inne tego typu nie będą publikowane.